SÖNDAG

Hej!
Orkade inte skriva igår det var så sent fia och jag tittade iaf på En Prinsessas Dagbok 1 och 2! ;))
Sen följde jag fia hem vid halv ett var den nog, sen gick jag och la mig och sov! :)
Vaknade i dag nio ;) Så gick upp och åt frukost och sen stack lillasyster och jag ut med min sista reklam! så snällt av att hjälpa mig, men det var inte alls mycket kvar för jag gjorde jue igår! :)
Och nu är jag klar skulle avrapportera det så då tänkte jag att jag kunde skriva lite till er samtidigt! (:
I dag ska jag nog inte göra något speciellt mer än att vara hemma som vanligt Fia och jag ska kanske gå på bio! :) det får vi se senare i dag.
Nu ska jag gå ut med syster och marsvin! ;D
Ha en trevlig söndag! ♥



Fint väder i dag jue! Nu får vi bara vänta och se om det håller i sig det skulle ju vara fint väder ett tag iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0