TISDAG

Hej!
Vanlig skol dag i dag, segt som vanligt! ;P Fast ändå helt okej! :)
- Började tjugo över åtta med musik ;I spelade lite och sen tittade vi på film..
- Franska inte ett skit! bara satt där, och sen fick vi veta betygen! (:
- Lunch skit äcklig mat eller om man kan kalla det mat för det var gårdagens pyttipanna och kötbullar och sås och potatis det var så himla äckligt, fy fan jag hade ont i magen bara för den jävla maten. (:
- Engelska, HaHa! inget, vi gjorde inget, vi satt och snackade typ och Robin målade "LOL" på Daniels röv!? haha! ;P lite smått kul! =)
- So, inget vi hade betyg snack ;) Fick G i alla ämnen ;)
- No typ inget där heller ;P betyg snack G iallt utom teknik VG! ;) haha.. det var ju svårt! =D
Sen slutade vi lite tidigare vid tio över tre tror jag!
Sen påväg hem stannade jag vid konsum och var faktiskt tvungen att köpa glass så det gjorde jag! :) hehe..
Sen jag kom hem har jag suttit vid tv:en och tittat på Unga Mödrar och Project Runway ;) det är så himla bra jue! =D
Ikväll är det ju SISTA AVSNITTET AV DESPERATE HOUSEWIVES!! ;(;(;( men såå JÄVLA SPÄNNANDE!! :D:D
Tjjaaa,,.. nu ska jag gå ner och hjälpa pappa med maten är otroligt hungrig och trött om man säger såå, ;)
Ha en fortsatt trevlig dag! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Desperate housewives är så bra.

2010-06-02 @ 17:43:30
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0