100302

Hallå bloggen! ;)
Har kommit hem från skolan för ett tag sen nu! :) och har läst nya Frida som kom i min brevlåda i dag! :) fick en mascara till, hehe.. :P
Skolan i dag har varit ganska okej, lite tråkigt, men men,-.-
- Musik, satt och spelade, det vra kul att spela gitarr faktiskt! :)
- Franska -.- ?
- Lunch. Potatismos och nåt :P
- Engelska, helt okej! satt och översatte en text om Tyra Banks, den blev bra! nöjd! :)
- So, -.- jag hatar so, haha xD
- No,  ;) helt okej. Slutade lite tidigare så jag hann med 13 över bussen! :) och efter det hämtade jag syster på fritids! ♥

Nu sitter jag på facebook och ska snart logga in på bloglovin och läsa bloggar! :) hihi,
Ikväll ska jag träna! :) tagga det alltså! jag längtar, har inget å göra fast jag ska egentligen plugga, :P haha xD men måste väl göra det snart! hehe.. :P

Men först ska jag titta på Rånarna som jag nyss har laddat ner! ♥
Anyway! Dagens outfit! :)




                                                     Tisdagens:




(bilderna är självklart inte från i dag) Min mobil! ;(
- Vit långarmad tröja - H&M
- Vitt linne - JC
- Beigh kofta - Veromoda (Syns inte på bilden)
- Svarta leggings med nitar - H&M

Ha en bra eftermiddag!
PuSs // Thiilda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0