100308

Hej läsare! :)
Har kommit hem från skolan för någon halvtimme sen har nyss ätit lite och sitter och fixar lite på facebook och lyssnar på musik! (:
I dag var det en sjukt lugn dag i skolan, (: Dagens röriga schema:
- Syslöjd, haha vi var 4 stycken och jag ska börja brodera ett marsvin! :) hihi
- Livskunskap satt stilla och tittade rakt fram och lyssnade hela lektionen i mer än en timma..
- Lunch-Potatismos och korv eller blodpudding, hah, gott?.. :P
- Idrott, hade bip testet i dag gick ganska bra! men jag ska göra på fredag också! för då fick man förbättra sig om man ville! :D
- Matte. satt och jobbade medans jag snackade med linda <3 :)
- No gjorde nåt :P Sen slutade vi tio över tre ;)
Vet inte riktigt vad jag ska göra senare ikväll, i dag är det väl familjen annorlunda tror jag, :P om jag inte minns fel, haha :P jag måste också snart titta på Andra Avenyn klart, haha jag har ju inte tittat KLART på det än ! :P haha^^ så smart är jag. sen ska jag se om det finns några smyggtittar på onsdagens avsnitt!
I morgon ska vi åka med Eko-bussen och vandra lite i skogen typ^^ i Taberg någonstanns! :P det kommer väl inte bli så kul, men men ^^
Nu ska jag titta på Andra Avenyn tror jag^^
Vi hörs senare!
Ha en fortsatt bra måndag! ♥

Take Care! // Thiilda



                                                  Dagens.




Bilderna är gamla. så tog en bild som liknar dagens outfit! ;P

- Leggings med nitar - H&M
- Grå hood tröja - BikBok
- Lila tröja " it´s a long way to the top"! - H&M



Kommentarer
Postat av: jannike

Sv; hahah känner du igen han? :P^^

2010-03-08 @ 18:12:55
URL: http://jannikehackberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0