100309

Eko bussen^^
I dag har klassen varit på eko-bussen som jag sa :P haha ^^ det var la ganska kul inte så tråkigt iaf fick oss massa goda skratt iaf! :D  Har också nyss städat marsvinens bur, och satte mig vid datan nu för jag är ganska trött., har ju varit ute i skogen hela dagen och vandra och så,. :)
Senare ska jag träna på sanda! :) 19.30 - 21.00 i dag är jue Desperat med! ♥ måste skyynda mig hem så jag kan se det! jag brukar alltid komma lagom till först pausen, haha ^^
Men nu ska jag gå ner och äta lite är ganska hungrig ;P
Hörs senare!
Take Care! :)

 // Thiilda


Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv: tack så mycket :) vad snäll du är:>D

2010-03-09 @ 20:37:11
URL: http://vadfanskajagheta,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0