100323

Hej! :)
Nu kan jag äntligen skriva lite till er! ♥

I dag har jag ju varit i skolan, det var väl okej.
- Började 08.20 med musik, spelade typ och sen lyssnade vi på musik typ :P
- Sen franska, typ snackade och skrev lite :P
- Lunch, åt med sofia ellen och emma! :) det var typ fisk, :P
- Engelska, gjorde min redovisning :P haha ^^
- So, bara satt där och lyssnade på musik! och jag fick G på mitt prov! haha det var en riktigt tur! :D
- No, lyssnade på Kristina och så :P
Sen slutade vi lite tidigare! :)

Sitter och lyssnar på Gloria, den är så himla bra! <3 just nu min favorit låt! :D haha ^^
Jag ska träna ikväll också! :) och funderar på att köpa 10 gångers kort så jag kan träna på gymmet på Friskis & Svettis! det är ett måste faktiskt! ;D



                                                        DAGENS OUTFIT!





- Gråa mjukis byxor (nya)
- Vitt linne - BokBok
- Vit tröja med puffarmar - H&M
-  Lila munktröja med dragkedja - Company
- Svart skinnjacka
- Blåa Converse - Eurosko


Ska läsa lite bloggar sen ska jag gå ner och äta !
Hörs senare! ♥
Kraam Thiilda



 


Kommentarer
Postat av: Pam :)

sV: okej härligt att höra! ;



jag har bara varit i skolan, sjdå?

2010-03-23 @ 17:22:17
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: maria

Tack :)

Allt är bra med mig, du då?

Kram! =)

2010-03-23 @ 18:14:25
URL: http://juliaugustinovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0