30:e Mars

Hej! :)
Nu har jag kommit hem fick sluta tidigare i dag! :) bara för kristina skulle iväg eller nåt ^^ så vi hade lektion i nån kvart sen fick vi sluta! ;) hihi
Dagens skola var helt okej, lite smått jobbig:
- Började 8.20 med musik, tittade på en skiit dålig film och sen typ spelade vi en låt på gitarr ;P
- Franska.
- Lunch, risotto och kallsås, det var gott! :)
- Engelska, typ pratade lite och gjorde nåt quiz. :P
- So, satt som vanligt och lyssnade på Hasse, sen fick vi sluta tidigare där med! så himla sköönt! ;)
- No, i en kvart sen slutade vi kvart i tre! :P
Skulle hämta Syster från fritids men det slapp jag för hon gick hem med en kompis så då chillade jag lite hem tog några vår bilder!




Ska nog gå ner och äta nu! jag är vrål hungrig! :P
Dagens klädsel kommer nog senare sen! :)

Ha en fortsatt bra dag!  ♥
// Thiilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0