ÄNTLIGEN HEMMA!

Haha!
Undra hur längesen det var jag skrev, nae men det känns som åratal!
helgen har varit helt underbar med laget, vinster och förluster! ;)
Men det har varit kul! :D
Och så har jag ju delat ut reklam med, knappt att jag hann ;O
I fredags var jag bara hemma och chillade typ :)
Och i lördags åkte vi kvart i nio till Göteborg och var där hela dagen och kom hem halv tio ingefär och då tittade jag på en film som gick på tv:en Freaky Friday! hihi, den är så himla bra! jag älskar den filmen! :)
Sen efter det gick jag och la mig och somnade direkt för jag var så himla trött vi spelade två matcher vann första förlorade andra, surt nog men vi kunde tagit dom! :D
Och sista matchen så trampade jag snett TRE gånger klantigt nog så jag har SKIIT ont i foten just nu, och det hjälpte verkligen INTE att spela match i dag men så är det om man heter Mathilda Svensson. HAha! ^^
I dag satte jag klockan på halv nio men klockan ställdes ju om så jag gick upp halv tio istället dock skööönt! :P
Och då gick jag ut och delade ut reklam! med syster hon hjälpte mig lite, fast sen fick jag dra henne i vagnen bara för att hon är så lat och inte orkade gå xD haha ^^
Och så spelade vi en match i dag och vi förlorade tyvärr den! *Fan* men vi tar dom i Billy sen! :D^
Nu ska jag dock gå och lägga mig är sjukt trött!
Hörs i morgon! :)
GodNatt & SovGott!  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0