Dålig uppdatering!

Ja, Dålig uppdatering som fan, men jag ska bli bättre på det nu! :P ^^
Skolan i dag var okej, lite slappt och så! :P idrotten la sådär eftersom jag har ont i foten men jag sprang inte vi hade liksom friidott så jag slapp springa jag gjorde bara grejer för armarna typ :)
Foten mår inte allt för bra just nu! :/ Men jag hoppas det går över så snart som möjligt ;)

Och jag har inte hunnit uppdatera i dag för jag har ju varit i skolan sen när jag kom hem åt jag glass och sen skulle vi åka till mormor och morfar för mormor fyller 64 år i dag! ♥ grattis.
Nu ska jag fixa lite på facebook och sen ska jag läsa massa bloggar! och titta in på bloglovin där jag hade 350 inlägg men det var faktiskt inte så mycket haha! jag trodde det skulle vara mer! ^^


                                                 DAGENS OUTFIT!





- Svarta jeans leggings - Lindex
- Vitt linne - BikBok
- Svart tröja - Monki (från Stockholm)
- Blåa Converse
- Svart skinnjacka
- Sjal - H&M
- Accessoarer - H&M och Ring från Italien

Men vi hörs senare!
Ha en bra kväll! ♥




Kommentarer
Postat av: Pam :)

sv: tack så mkt! ;d



ja det är okej med mig, sjd?`

2010-03-29 @ 21:00:59
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0