Fika :)

hej! :)
I dag började jag ju som sagt tjugo i ett! :) så det var gött! när jag kom till skolan skulle jag göra ett so prov, det gick hur bra som helst! får hoppas det iallafall! ^^
Jag slutade tjugo över tre efter profilen, bilden :P så åkte jag med mammi hem, innan det var jag och syster och köpte fika till mammi och pappi ;) hehe, det blev winebröd och några kakor! :) hihi
Snart ska vi äta tror det blir spagetti och köttfärsås. (:
Det var typ ingen träning i dag för Mathias och Sanjin kunde typ inte komma så jag tänkte jag kunde vila lite för jag har ont i mitt knä.. ;/ men det har jag ju nästan alltid men men ,..
Ska titta på Andra Avenyn nu! :D
Vi hörs senare! ♥
ha en fortsatt bra dag!

// Thiilda

Ankor haha ^^




Juste Molly rensade typ sin garderob i går, och slängde typ sånna saker som hon inte vill ha eller inte kunde ha! och jag hittade massa som jag kunde ha! :P haha.. Men det visar jag lite senare sen! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0