Hemma från skolan!

Hej bloggen! ;)
Nu sitter jag i soffan och tittar på Top Model 9! :D jag kom hem för någon halvtimme sen eller nåt :)
I dag har skolan varit okej, slappt! (: hehe. Började ju kvart i nio i dag och slutade kvart över tre eller nåt :P
- matte. jobbade som bara den! :P
- Franska, tittade på en film :P
- Lunch-potatis bullar eller potatis och fisk typ ^^
- Sen började jag vid tolv med so ända tills vi slutade kvart över tre, ;P vi tittade på en film som handlade om andra världskriget eller innan :P Den var tre timmar lång! :P haha jag trodde jag skulle döö efter en timme! den var till och med svart vit!  hah så det var lite jobbigt att titta på den,..
Ikväll är det träning på sanda! :)
Hörs senare!  ♥
// Thiilda



                                      ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Svar:god eftermiddag :)

2010-03-11 @ 16:39:31
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0