Inköp i dag! :)

Hej! :)
Dålig uppdatering i dag, men jág har faktiskt inte hunnit! :P
I dag har jag nämligen varit på A6 med mamma och sen delade jag ut reklam med vilda och hennes kompis som hjälpte mig lite! och kom nyss hem från att ha handlat med pappa! :P
Jag var ju på stan för att jag skulle leta efter ett par skor! :) och jag hade beslutsångest om vilka jag skulle ta det stod emellan lila converse eller blåa converse! ;)

Det blev..



Dom blåa! :)

Ett par gråa mjukis byxor!





- En grå tröja med tryck (overzise) - H&M
- Vitt linne - BikBok




En bikini - H&M



Men när jag kommer hem ser jag att det fattas några pärlor, så jag får väl åka in och byta den i morgon eller nån dag:P

Nu ska jag gå ner och baka pizza! :)
I kväll ska jag vara hemma med lillasyster för mamma och pappa ska iväg! :)
Så vi ska ha en mys kväll med chips och dip med beck filmen! :D
Vad ska ni göra i kväll?
Ha en fortsatt bra eftermiddag! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0