Tränat,Desperate!

Hej igen! :)
Har tränat för en timme sen typ ^^ :P
Skyndade mig hem så jag kunde titta på desperate som började i dag ! ♥
det var så himla bra ! :D Men så himla dåligt att karl dog, jag visste det innan men DÅLIGT! jag tyckte att Karl och Bree skulle vara tillsammans! :) men nejj, tydligen.. hehe.-.-

Jag ska läsa lite bloggar nu och fixa lite på facebook, sen ska jag sova, är sjukt trött just nu. men vi kanske inte hörs i morgon förrens efter min träning jag hinner nog inte blogga innan jag ska iväg i morgon! träningen börjar 17.00 och slutar skolan 15.00 och tar bussen hem 15.13 och sen är jag hemma vid halv 4 och då "sticker jag bara in huvudet och tar en frukt" sen måste jag springa iväg till bussen direkt! (: hehe.. Men vi får se om jag har tid!
GodNatt & SovGott! ♥

PuSs // Thiilda



Älsklings bild på puff ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0