Äntligen...

Hej igen! ;)
Emma ringde nyss och sa att hon skulle åka med sin mamma till träningen, så jag åker med henne om någon timma :P så då kunde jag sitta lite vid datorn, :) hehe,
Skönt att springa lite och träna! :)
SKOLAN,.;/???
Skolan är så himla jobbig bara prov, diagnoser,läxor man orkar inte bry sig längre :/ jag fattar inte ett skit! inte i so iaf det är nästan hemskt! om man sitter och skriver av något i över en timma som ens lärare går igenom på tavlan så skriver man bara av, jag lär mig inget, det är fan svårt att lära sig så. jag fattar inte änns meningen med det, dock gillar jag verkligen inte SO men problemet sitter ändå inte där. Fan, det är helt lustigt det är nog ingen ork i arbetet längre. skola?-nej tack, det är bara så just nu. Tur att jag missar diagnosen nästa vecka i franskan för jag ska på eko-bussen! :P haha nåt bra inte för att det är så kul men bättre än skolan! :)
Nästa vecka är det inte så mycket skola!! :) ÄLSKA`T! :D hoppas inte på nårra läxor och inga prov eller nåt jobbigt!.. pallar inte, men nästa vecka på måndagen då är det en vanlig skol-dag och tisdagen i skogen med klassen onsdagen-STUDIEDAG! :) tackar jag föööör!! :) då blir det nog "lite" plugg på so:n jag kan inte faila så som jag gjorde i dag..-.- Torsdagen, vet inte men det är nog vanligt tror jag! :P fredagen, lugnt utan so provet men hoppas på att det går bra, fan jag kan inte få ig då är jag SÄMST om jag failar på det igen, då fattar jag inte vad det är med mig? för då är det nog jag som inte kan läsa läxor och plugga till prov,. ? ;O men, men det får vi se hur det går med det! :) det MÅSTE gå bra! hah, :)
I morgon blir det nog okej iaf i skolan ingen so och ingen franska och sånn skiit! TACK! ;) På kvällen ska nog jag och jannike och fia vara, sova över och lite så! :) ♥ längtar,.. Till HELGEN!
Men nu ska jag nog läsa lite bloggar! :)
MITT BLOGG FÖRSLAG! :D
Hur bra som hellst på att blogga, Älskar hennes blogg!  http://conler.blogg.se/
Men vi hörs kanske efter träningen får se om jag har ork! ;)
Ha en bra kväll!  ♥
PuSs // Thiilda



DAGENS OUTFIT!

- Svarta jeans leggings - Vila
- Vit tröja - JC
- Vitt linne - JC
- Svart tröja - Skolan
- Svarta skor - dinsko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0