UTVECKLINGS SAMTAL!

Hej!
Nu är jag hemma från pesten! haha.. :P
Skolan i dag var väl okej, lite smått tråkig! ^^
- Började tjugo i tio, med nationellt prov i engelska ;P det gick faktiskt BRA! :D haha ^^
- Klassråd. :P
- Lunch, åt med fia, jannike var typ sjuk i dag :P
- Epa, vi gjorde inte så mycket! :P haha.. gjode lite matte! :P
- Profil. Bild, jag och fia skulle göra lite manga bilder men det blev inte det till slut för vi orkade verkligen inte göra det sen :P haha ^^ men vi busade lite iaf! :) haha vi hade SJUKT KUL! haha vi var helt fulla av skratt!.
Sen efter det skulle fia gå till bussen jag tillbaka till C för jag skulle ju vänta på pappa för vi skulle på utvecklings samtal, men jag var tvungen att följa med fia till bussen,! hah! så hon släpade mig dit! :P men sen gick jag tbx till skolan och där satt jag i typ en halvtimme eller nåt :P sen kom pappa och då gick vi till klassrummet där det skulle vara,.. det gick faktiskt bra! :) Kristina tyckte jag var duktig! och frånvaro hade jag ingen heller! :P haha!
Nu är det ju egentligen träning men jag struntade i den för jag var ju på utvecklingssamtalet så jag orkade inte riktigt xD
Men ikväll eller snart så ska JAG OCH FIA TRÄNA PÅ FRISKIS & SVETTIS!  hihi det kommer bli kul! :D
Vi hörs nog efter träningen sen! :)
ha en bra kväll!    ♥
// Thiilda

Bilder från i dag.



Fias fina hatt, och den var till mer! :P haha ^^
Och min teckning, ;P



Hennes hatt! :P







Kommentarer
Postat av: ida

Svar; Har varit på gymmet och sedan på lång promenad med killen :)

2010-03-24 @ 18:28:24
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0