VÅÅR!

Hej!  :)
Kom hem för någon timme sen! :P om inte mer nu ^^ 
Har nyss ätit lite och ska snart göra lite matte och franska! ;P
I dag var det ju skolan som vanligt.. Dagens schema:
- Syslöjd, började att brodera ska faktiskt broderera ett marsvin! :P haha ^^
- Livskunskap. tittade på en film ;)
- Lunch - Skinksås och pasta :P
- Idrott. var på friskis och svettis! :)
- Matte, vikarie, jag gjorde myket matte faktiskt! :P
- No, vikarie där med :P vi gjorde några frågor! (:
Sen slutade vi 20 över tre! :) så jag tog bussen vid halv och nu är jag hemma :P

Det var helt klart VÅR-aktigt ute i dag! :D ^^
Jannike, fia och jag köpte en glass och åt utanför ica och satt i solen! det var så himla gott! :D hihi
Så i dag tycker jag att det var en helt klart VÅR dag ! ;)
hade lite våriga kläder på mig i dag med! :P


                                             DAGENS OUTFIT!




- Svarta jeans leggings - Vila
- Vitt linne - JC
- Vit tröja (längra model) - Company (ny)l
- Lila hood tröja - Company (ny)
- Svart skinnjacka! :)

Bilder från i dag ;P

Mina nya skor! :)



GLASS! :)



Ska göra lite läxor nu!
Hörs senare! :)
ha en fortsatt bra dag ♥
// Thiilda


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: tack:D fan vad nice:)



det är okej sj då?:)

2010-03-15 @ 16:59:49
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

snacka om vårkänslor när man ser glassen:)

2010-03-15 @ 18:24:57
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. ja det ska bli riktigt kul:D

2010-03-15 @ 18:48:07
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: lena

Snygga skor!!!!!

2010-03-16 @ 15:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0