100507

Oj, det var en dag sen jag bloggade ganska längesen för att vara mig jag brukar ju uppdatera ganska så fint! men jag har faktiskt inte hunnit jag har tränat, skolan, inte orkat! :P hehe..
I dag var jag ju i skolan men skit trött tror nog att jag är sjuk, har nog feber har ont i halsen och förkyld mee! "/ Så himla typiskt.. Jag har tränat på Friskis och Svettis hela veckan utom i dag då vaknade i morse klockan halv fyra och kunde inte svälja bara för jag hade så ont i halsen! ;( men sen så kunde jag inte sluta tänka på det men till sist somnade jag.. det kanske berodde på att jag var så trött i dag? haha ^^
Men nu sitter jag iaf här vid datan och lyssnar på Train, skulle egentligen tittat på Talang men jag ska nog göra det snart! ;)
Annars har det väl varit bra i skolan allmänt trött på skolan. Men annars så jag har en god nyhet att berätta iaf jag fick GODKÄNT I FRANSKA NATIONELLA LÄSFÖRSTÅELSE, hur det gick till har jag ingen aning om men det var ju bara bra! ;) heheh. ^^

Nae men nu ska jag titta på Talang med syster tror jag! :)

Haha en ganska gammal bild nu;



Ha en trevlig kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0