100509

Hej!
I dag har jag inte hunnit skriva till er jag har haft för lite tid på det senaste.. Men nu så kan jag skriva lite iaf! :)
Vaknade vid halv nio tror jag det var?.. :P sen åkte jag och syster ner till Friskis Och Svettis vid halv elva då dom öppnade, innan vi åkte tittade jag på tv sen städade jag mitt rum, haha! det var på tiden! ;)
Sen när jag kom hem hade jag lite av reklamen kvar så jag cyklade ut med den och nu är jag klar med det! :)

Ska snart åka iväg till mormor och morfar för morfar fyller år i dag så ett grattis till honom! ♥
Ikväll ska jag titta på Ballar av stål det ska jag hinna med! :) haha! ^^ det var ganska länge sen jag såg det nu..
Nu ska jag sminka mig, ska åka vid halv tre ungefär! (:
Ha en trevlig dag ♥
Vi hörs när jag kommer hem lite senare! =)


                                                   GÅ BORT OUTFIT! ^^






(gamla bilder)
- Shorta - Vila
- Leggings svarta - Indiska
- Vit långarmad tröja - H&M
- Blåa Converse


Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

fint =)



svar: ja kladdkaka gillar jag med, för det är så lätt! =D haha

hur har din dag varit?

2010-05-09 @ 17:52:52
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0