LÖRDAG

Hej!
Nu har jag faktiskt lite tid åt er ;P hah ^^
I dag har jag haft fullt upp, :)
Pappa väkte mig vid halv nio typ eller jag vaknade typ då, sen hade han gjort scones :) mmm, det var gott!
Sen skulle jag ju klippa gräset men det gick ju inte för det har små regnat hela dagen i dag! ;/ så det var synd.
Men då hade mamma en bra ideé hon vill åka in till stan! hihi! så vi drog in dit vid tio ungefär och gick där i massa timmar, köpte lite grejer:
- Ett par tränings byxor
- En bh
- Ett par leggings
- Slingor till mitt hår! ska nog göra det ikväll eller i morgon! ;)

Sen när jag kom hem åt jag kyckling med ris och sås! (:
Efter det bestämmde syster och jag att vi skulle träna på gymmet, men det kunde vi inte det var stängt!! ;/ hehe, fast jag hade nog ändå inte kunnat träna för jag har ont i halsen och förkyld!..
Så det var nog lite bra ändå :P HaHa ^^
Så då åkte vi och handlade med pappa, och så åkte vi in till A6 och köpte en telefon till min syster bara för att hon tappade sin telefon ute och det blev fuktskada i den, haha! ^^ ja man får skylla sig själv lite! så hon har haft massa andra skit gamla telefoner nu! xD

Nu väntar Molly på mig vi ska göra pizza! :)
Men vi hörs under kvällen ♥

Hoppas alla haft en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0