ONSDAG

Hej!
Har inte skrivit i dag jag har faktiskt inte hunnit ;P hehe..
Men nu skriver jag lite tittar just nu på efterlyst! :) hihi! ^^
I dag var det ju skola tänkte skriva innan skolan för jag började ju 10 i 10 i dag men jag orkade inte jag sov längre istället! :) hehe..

Vi hade hälso-dag handikapp idrotter i dag typ ^^
Jag trodde inte det skulle bli kul, men det var faktiskt kul! :)
Vi spelade rullstolsbasket, volleyboll,4-kamp m.m ;P
Sen åkte vi buss upp till ikhp och så orienterade vi där det var kul! :D det gick la sådär sprang och gick lite typ ^^
Gick hem sen eller pappa kom och hämtade mig vid esplanaden sen typ ;P hehe..
Sen tittade jag på tv och sov lite, ;) var faktiskt hur trött som helst! :P haha! men det var en kul dag mesarna Sophia och Jannike var ju inte med bara för att dom trodde att det inte skulle bli kul och inte orkade det! :P hah! men det var faktiskt kul att se klassen åka rullstol och kötta varandra lite smått! :P hahh! jag lägger nog upp någon bild på det i morgon! :)
När mamma och pappa kom hem så åkte vi in till polisen i stan och tog pass! ;)
Sen på vägen hem åt vi på Mc´donalds utomhus det var mysigt! :)
Kan bara säga att jag längtar tills fredag för då ska vi dra till ullared! :D hehe.. ;);)
Men nu är efterlyst slut så jag ska borsta tänderna och sen ska jag soova! :)
Så jag kommer ihåg något på provet iaf! :P hehe.. men det går nog bra! hoppas jag! (a)
Men vi hörs i morgon! ♥
Ha en fin kväll!

Hehe,, titta på skuggorna! xD




PuSs // Thiilda

Kommentarer
Postat av: Jannike

Nae jag ville vara med på rullstolsbasket!! :D:D Men är asa sjuk... :(

2010-05-19 @ 22:24:57
URL: http://jannikehackberg.blogg.se/
Postat av: sophia

Nej jag ville faktiskt prova rullstolsbasket, fett kul att åka runt i dom,hahaa!

jag är faktiskt sjuk!

2010-05-19 @ 23:14:39
URL: http://sophiawinquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0