SKAM

Hej!
Nu är jag hemma från stan eller det var ett tag sen nu, jag har precis ätit! ;P
Hittade ett par skor på stan och lite andra grejer ;)
Vet inte vad jag ska göra nu ska nog gå upp och lyssna lite på musik hade tänkt jag skulle läsa en bok "Skam" heter den så jag kan redovisa ordentligt på torsdag hade inte tänkt att läsa den men jag tänkte jag får väl ändå göra det jag slipper nog inte undan med det ;P hehe ..
Och på fredag drar jag till Ullared förresten! :D
Men nu ska jag gå upp ;) vi hörs senare ikväll!
Hoppas alla haft en super duper måndag! ♥



Det fick blli en gammal bild på tjockis <3 ;)

Kommentarer
Postat av: M A L I N H E

SVAR. nja, jag ska nog inte göra så mycket.. bara ta det lungt! självdå? :)

2010-05-18 @ 11:03:20
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0