SLAPPAR!

Åhh, äntligen klar slappar med datorn i soffan och halv sover typ!
Guud vad trött jag är, haha! ^^ men nu är jag äntligen klar med all utdelning av reklamen, men två sätt är det faktiskt bra att jag delar ut; motion, fast det får jag redan så det räcker men det gör inte lite med lite till! :) hehe..
Pengar jag tjänar lite på det också! hahah! ^^ det är faktiskt bra så får jag mer än vad jag brukar få i månadspeng! :)

En låt från Alice in Wonderland!



Avril Lavigne - Alice in Wonderland.

Nae, nu ska jag faktiskt titta på en film eller så ska jag fortsätta att slappa vid datorn! :) hah, ;P
Ska iaf sätta på mig mys kläder! :)
Jag skulle egentligen hjälpt mamma och pappa med trädgården men jag orkar inte det nu, och dessutom blir det bara mörkare och mörkare ute och snart börjar det väl regna men jag har varit ute nästan hela dagen! (: Fast det skulle inte sitta fel med att det började åska och blixtra och regna massa! ;)) då kan jag sitta under en filt och mysa hela kvällen! :) haha^^ jag vet det låter helt psykat men jag tycker det är mysigt! :)

Ha en trevlig eftermiddag ♥

Kommentarer
Postat av: Madicken

Detsamma vännen!

2010-05-01 @ 18:05:23
URL: http://conler.se
Postat av: Madicken

Kul att du vill vara med :D

2010-05-01 @ 18:17:39
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0