Söndag

Hej!
Nu har jag delat ut all reklam så är klar med det nu! :) Äntligen, fast denna gången var det inte så jobbigt, hehe ;P
Vet inte vad jag ska göra nu ska äta snart! ;) jag är hungrig så det skriker i min mage haha ^^
Annars vet jag inte vad jag ska göra i dag ska bara vara hemma ;P kanske slinga håret om mamma är snäll! :)
I dag är det ju en slappdag enligt mig! så jag ska slappa ;) hehe, blir nog att titta på repriser typ ^^ hehe.. (:
Ska nog titta på Grey´s Anatomy det som var i onsdags sen ska jag nog titta på Ugly Betty tror jag!,..
Ikväll ville jag titta på Wallander - Jokern tror jag det var i dag men Molly ska nog titta på The Perfect man eller nåt så jag kan nog inte titta på den! ;( jag får se om jag lyckas övertala henne eller om jag tittar här nere med mamma och pappa! :) Ballar av stål vill jag inte heller miss! ;P HAHA! jag vet jag är Tv-tokig! :D ^^
Men vi hörs senare
Ha en trevlig söndag ♥



Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0