SVAR PÅ TAL!

Svar på en fråga som en läsare ställde igår kväll! :)

Frågan: åh, verkligen jättefint hår!
hur länge har du sparat?:)
hur får du det att växa?:)

Svar: För det första tack! :)
Jag har inte sparat speciellt länge jag hade inte klippt mig på 1-2 år och det var slitet.
Men nu när jag har klippt mig så känns det mycket fräshare fast ändå jag hade så tjockt och långt hår, det är klart jag saknar det. Men det känns ändå väldigt bra när jag klippte det först tyckte jag det blev väldigt kort men sen vänjer man sej. Nu växer det hur mycket som helst det känns som om det har växt en halv meter! ^^ haha! men det har blivit väldigt långt sen jag klippte det, jag tror det beror på att jag klippte av det för ja hade ju inte klippt den på 1-2 år så det var nog därför och det blev nog friskare och det känns till och med friskare nu! :)
Jag är faktiskt nöjd med mitt hår så som det är, jag skulle aldrig kunna färga det rött eller svart eller nåt även om jag ville det innan men jag kom på jag skulle nog inte passa i det och så skulle jag säkert inte få tillbaka mig vanliga färg så det skulle vara synd..
Men jag ska ju slinga det i helgen tror jag! ljusa slingor det hoppas jag på att det blir bra! Så dä snyggt till sommaren! :)

Men nu får ni ha en bra dag, nu ska jag plugga röven av mig. har SO PROV I MORGON -.-
Ha en fortsatt bra eftermiddag ♥

Lite bilder:









Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jo allt bra här :) Vilket fint långt hår du har! :)

2010-05-11 @ 18:13:40
URL: http://mimmiskogluund.blogg.se/
Postat av: mmautildah

hur är det :)?

2010-05-12 @ 13:35:07
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0