TISDAG

Hej på er! ;)
Jag orkade inte blogga igår jag var för trött och lite smått sur bara för jag inte slingade mitt hår! ;/ ;P haha! ^^
Men är på bättre humör nu! (:
Har precis svarat på några komentarer och ska äta snart för jag ska träna! ;D
Annars ska jag nog inte göra så mycket ska titta på Desperate Houseviwes ikväll! :) hihi! Längtar!
Sen ska jag nog inte göra så mycket! :P
Dagens skola var helt okej. lite töttsamt bara..
- Musik, ;P
- Franska tittade på en film ;)
- Lunch :P
- Engelska, skulle titta på en film men datorn funkade inte. ;P
- So, fick veta mitt so prov, Ig haha ^^ det var ju väntat men det var inte så mycket poäng ifrån ändå jag ska göra det igen på torsdag ;/ Så linda,Syarta och Robin och jag satt i ett rum och skulle öva men det blev inte så mycket gjort! :P hehe ^^
- No, skulle titta på Avatar men det funkade inte där heller ^^
Sen tog jag bussen hem! :)
Men nu ska jag äta! (:

Ha en trevlig eftermiddag! ♥



Kommentarer
Postat av: mmautildah

Hej hur är det ?:)

2010-05-18 @ 17:07:31
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

fint hår du har :)



svar: hihi kan tänka mig det ;)

idag har jag haft nationellt matte prov :/ dudå?

2010-05-18 @ 20:18:47
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: M A L I N H E

SV. nja, allt är väl inte helt bra, är fortf sjuk.. :)

2010-05-19 @ 11:29:45
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0