GodNatt

har varit hos fiiiiiiis nu vi har varit ute,gått till konsum och köpt gottigotti saker och sen tittade vi på filmen Girl´s just wanna have fun! hemskt bra film! :) en liten gammal dags film sådär.
Nu är jag hemma och springturen gick hyfsat bra förutom att jag har fått ont i mina benhinnor nu igen! fan alltså, det måste nog vara skorna eller något! jag har en sådan otur alltså :( Men annars Fine!
Efter jag hade tagit mig en snabb dusch kommer jag till mitt rum där fia satt och läste massa gamla frida så säger jag: erkänn att du vill åka in till stan imorgon? :)
fia: jätte glad min, haha aa! :D
jag: hur kunde jag gissa det? :D hahha!
Fia är en riktig shoppare som vill åka på stan varje helg hahaha ^^ fast jag ska nog inte säga något jag är inte heller så dålig varje gång jag gått på stan så är det kassar som följer med! ;)
Men nu ska jag sova ska ta bussen tidigt! ;)
GodNatt & SovGott,  ♥




OCH JAG MÅSTE BARA SÄGA: DET SNÖAR! :D haha helt otroligt jue ! det kom massa snöflingor! mysigt!


Kommentarer
Postat av: jasmine

Va ? I sverige snö nu ? haha! Något jag måste ha missat om du inte menar väldigt norr upp i landet. :P

2010-10-18 @ 16:01:22
URL: http://www.metrobloggen.se/jasmines
Postat av: jasmine

Va ? I sverige snö nu ? haha! Något jag måste ha missat om du inte menar väldigt norr upp i landet. :P

2010-10-18 @ 16:01:36
URL: http://www.metrobloggen.se/jasmines

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0