GodNatt ♥

Hej!
Ligger i sängen nu kom hem för ett tag sen har ju varit och tränat! ;) Det var kul idag! (: hihi!
Ska nig sova nu för jag är hemskt trött.
Måste bara säga att just nu hatar jag min mobiltelefon och datorn! det funkar att ladda ner låtar och det står att jag har laddat över dom till mobilen men det finns bara tre på mobilen som jag laddat över?! fan det är jobbigt, haha. så jag får väl göra det i helgen med jag försökte med det innan jag stack till träningen men det gick inte så bra fick bara in Waka Waka med Shakira och två veriasioner av knaan wavin flag! så himla typiskt, ;( men skit detsamma ska fixa det någon dag, det är liksom så tråkigt att lyssna på samma låtar dagligen man måste ha lite nytt någon gång! ;) För jag lyssnar dagligen på musik. Och en låt jag aldrig kommer tröttna på är Halo Med Beyonce. den är så himla underbar jag älskar verkligen den låten! ♥



Imorgon börjar jag vid halv två! ;) haha, så himla gott! (; så jag har en rejäl sovmorgon där om man säger så! hihi! så jag skriver innan jag sticker till skolan imorgon! =)
Tack för alla underbara kommentarer ni är bäst!

GodNatt & SovGott ♥

Kommentarer
Postat av: A.C

godnatt:D

2010-09-03 @ 02:02:22
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: intervjun gick bra:)

2010-09-03 @ 09:54:09
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0