2011-12-05

Helloooo!
ligger just nu i sängen och lyssnar på kapten rööööd! så bra :)
Har varit på praktiken idag och sen har jag varit och handlat juklappar med alexandra och emma ! hittade en till mamma och syrran men har tre kvar (: så himla svårt att hitta till pappa och alexandra?! vad ska jag köpa??
Var med pappa innan och tittade på en snowboard! hittade två som jag gillade men dom bindningarna som var till var inte inne i butik så jag och pappa ska åka in dit på fredag igen!! och om jag inte gillar dom så blir det en annan bräda tror jag :))
Iallafall, nu ska jag läsa lite av syskonkärlek och sen blir det att sova.
puss ♥
jag saknar dig din lilla hårboll ♥♥

Kommentarer
Postat av: danten89

Haft en bra måndag?=)

Kram

2011-12-05 @ 21:47:25
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0