2011-12-08

Hejsan!
ligger i sängen och jag är sjukt trött!!
har varit på min tråkiga praktik idag, sen körde jag ett hårt pass på gymmet, skönt !
sen åkte jag hem, kollade lite på tv :)
gick upp och la mig i sängen för att vila men blev då så trött så då somnade jag! haha ;) det var skönt iallafall.. vaknade upp en 1,5 timma senare (: hehe..
ska läsa lite ur boken, Som om ingenting av Katarina Von Bredow.
Vi hörs imorgon, och jag lovar att bloggen ska bli lite roligare.. dagens outfit går ju inte ta eftersom jag bara har likadana kläder på mig varje dag. hahahh! utom på helgerna då. eftersom jag praktiserar ;P
Ha en bra kväll, godnatt o sovgott. Puss! ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart gör du praktik nånstans? :)

2011-12-10 @ 22:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0