Is

Hejsan! Idag har det inte varit en så kul dag här uppe.. Det var storm inatt som det är nu med typ.. Sen har dom typ två - tre backar öppna det är ju kul?!! Damp. Sen is över hela backarna så det inte går åka..Så idag har jag åkt lite snowboard imorse med mamma och sen har jag och syrran köpt 1 kilo godis och tittat på den som dräper!! Haha ;) men mollan och jag gav oss ut på lite kvällsåkning vid fem ungefär, det gick lite lättare att åka då för då hade ju alla folk åkt ner hela backen så det inte var så mycket snö längre haha;)aja, det har väl funkat men imorgon hoppas jag på bättre åk!!
Naaae nu måste jag hitta på något kul för internet funkar inte ej heller Tvn så det är ju kul! Haha, ska fråga om det är någon som vill vara med på monopol ;))
Ha en bra kväll ni pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0