Torsdag 15e December

Hej på er!
Inget vinterland än... :( men det snöade idag som faen när jag gick hem. men det la sig tyvärr inte på marken ju! ;)
Har tittat på Letters to Juliet och sen har jag bara slappat lite, hade tänkt gå ut och gå långpromenad med hunden men det gick ju inte, eftersom det snöade (som en stom då) haha !

näst sista dagen på praktiken var det idag. sista imorgon. skönt säger jag bara, att slippa gå upp 4!!!!! det enda jag längar efter...
Väntar på mamma och pappa som ska komma hem, så vi ska äta och sen ska vi åka in till stan köpa en snowboard till mig och sen ska mollan och jag bli lite rikare på varsin Iphone 4S!! :D


Kommentarer
Postat av: friida

Hejsan, allt bra med dej idag? :)

2011-12-17 @ 16:59:49
URL: http://skobidoo.blogg.se/
Postat av: Vem...?

Hej finis! Tänkte bara påminna dig om att Iphone 4S tävlingen avslutas ikväll! :)

2011-12-17 @ 19:07:14
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0