10 Februari 2011

Godmorgon!
Jag har sovit som en stock ända tills klockan blev tre eller nåt.. då vaknade jag men somnade lika fort igen!
Sen vaknade jag någon gång runt sju och sen somnade och vaknade vid nio igen och då gick jag upp :)
la mig och tittade på tv, inget kul på tv bara skit så låg och kollade på skit i över en timma, haha
sen gick jag in och duschade! sitter med en liten fin turban på huvudet nu, i pyamas såklart ;) ska snart klä på mig träningskläder och dra ner till gymmet ;D
BTW: Åkte in till Intersport igår med pappa och vilda, memorera pappa!, haha händer inte så ofta, hittade iallfall ett par löparskor sååååå snygga och sköna så jag döööööör! men visar dom senare, måste fixa mig lite nu, sen drar jag .
Juste börjar ju klockan tre idag och slutar lite efter nio, sköönt med sovmorgon mitt i veckan för en gångs skull !
så vi hörs nog inte mer idag utan imorgon, ha en bra dag ♥



så söt!

Kommentarer
Postat av: Emmie

sv: Okej :) Allt väl med dig idag? :)

2011-02-10 @ 22:14:33
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, inget här :) Vad ska du göra ikväll då? :)

2011-02-11 @ 13:04:41
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0