4 Februari 2011

Hej!
Kom hem för lite mer än en timma, och ligger och slappar just nu. vet inte riktigt vad jag men ska la röra på mig snart haha !
Kanske ska titta på en film, men har ingen fantasi ju! så jag vet inte vilken film jag ska titta på ;P haha..
Har iallfall gottit godis till ikväll muuuuuumms! ;D hihhi!
Köpte ett par tabletter som ska hjälpa mot saker, sånna stora kapslar var det och man kan ju inte ta sönder dom?! och man ska ta en per dag jag kommer döö!!! jag kan inte svälja sånna stora piller alltså, jag kan verkligen inte! haha, så fick äta massor av godis till och suga på den sen svalde jag den med både godis,vatten och blåbärssoppa, omg haha kommer inte klara detta så bra, men ska försöka. det kommer säkert bli bättre senare när jag vant mig!

Som när jag hade en infektion i min fot så gick jag ju på pensillin i över två veckor och då var det ganska stora piller som man med skulle svälja, vilket inte gick så bra. haha så fick dela dom på först halva och sen halva av halva ;)
men sen kunde jag ta när jag hade delat bara en halva ;) hahaha! men jag vet inte varför jag inte kan svälja men det är fett svårt alltså ^^ haha ett litet problem :P



Såhär stora är dom ! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0