Hemmakväll!

ligger i sängen och tittar på Crossroads med min syster, har nyss varit ute med reklamen och det var rätt så kallt om man säger så! mina ben var helt röda och kalla när jag kom in, jag gick i ett par byxor som nästan är som jeans fast mer åt skinn hållet, så iallfall när jag skulle byta om till en annan tröja så tog jag av mig byxorna och då var jag helt röd och det kliade som bara den och nu är det skit varmt och svider och kliar och sådant. hmm, jobbigt -.- Men det går nog över snart tror jag eller aa hoppas. hahaha ^^
Ska nog bara vara hemma och titta på film ikväll har inte bestämt mig för vilken än men jag kommer nog på någon, ska kanske se Dreamgirls,Du jag och Dupree eller någon annan, men jag vet inte än !
Men vi hörs kanske senare, ha en bra lördagskväll ♥


Kommentarer
Postat av: Jhh

sv:härligt:)

Allt är toppen, sj? :)

2011-02-12 @ 22:35:00
URL: http://jjohannahellkvist.blogg.se/
Postat av: friida

sv: igår kväll så va jag på ¨fest¨ ;)

hur mår du idag? :D

2011-02-13 @ 08:07:23
URL: http://fridathelejonkungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0