21 Januari 2011

FREEEEEDAG ÄNTLIGEN!!!
Fast denna veckan har varit fett kul ändå! :)
praktiken är skit kul, den bästa och roliga och skämtsamma arbetsplats jag har varit på på länge alltså ^^
skit kul :D så det är bra! kul att jag har tre veckor kvar där då!

Just nu ligger jag i min säng och gör inte så mycket, snackar med fiuus lite. vi ska nog ha myskväll ikväll !
så ska ner till willys och köpa lite gottit tror jag, sen blir det väl filmmys och sådant! myyys!
Jannike och jag skulle egentligen varit och dragit in till stan och fikat och lite sådant, men det gick inte så bra idag så vi ska göra det i veckan istället :)
Men nu ska jag fixa mig lite. vi hörs nog senare!
Ha en bra fredagskväll ♥



Körde på dessa byxor idag iallafall!


Kommentarer
Postat av: Becca

Jodå, det är bara bra. Hur är det själv då?

2011-01-21 @ 17:44:09
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0