25e Januari 2011

Hejsan!
Kom hem för ett tag sedan, har varit och praktiserat som vanligt, sen gick jag hem när jag väl var hemma kom innan för dörren ringer min syster kan du komma och möta mig vid konsum? , jag orkade inte men vad gör man så jag gick och mötte henne och köpte lite gott på vägen så nu sitter jag och tittar på tv med glass och chokladsås ;) hihi gott!
Ska snart fixa lite i mitt rum tror jag, haha om jag orkar kanske (=

Fia och jag skulle egentligen tränat idag men jag tänkte jag kunde vila lite idag, för igår på träningen hade jag så ont i mina benhinnor så att jag knappt kunde stå upp så det är väl bäst att jag coolar ner mig lite , hahaha ;)

Men vi hörs senare ha en bra eftermiddag ♥



åhh, så söt !


Kommentarer
Postat av: marina

Haha men shit vad gullig, jag vill med ha en :D



Jodå det är bra här, själv då? :)

2011-01-25 @ 17:45:40
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0