För lat för detta

Nu är det såhär...
att jag orkar inte uppdatera. jag orkar verkligen inte. jag vill men orkar inte, sådär nu har ni hört det !
Jag vet att jag lovat att jag skulle lägga upp bilder på kläderna, inte gjort.inte orkat.varför? bra fråga !
Nu ska jag leta reda på ett recept med något gott jag kan baka som jag kan ta med mig till jobbet imorgon dååva :)

Jag ska fixa en del på bloggen imorgon och få igång detta nu igen. känner att jag måste fixa det :) har kommentarer som jag inte godkännt än, som jag ska svara på imorgon, kläderna kommer troligtvis dyka upp imorgon med. om jag hinner.vilket jag måste göra (:
annars så är det min sista arbetsdag imorgon :D det har gått så fort dessa fyra veckor, sommarlovet är snart över om man tänker så, jobbigt. orkar inte skolan.. så tråkigt vill vara ledig och göra annat
aja, nu ska jag fixa receptet sen ska jag titta på The killing som jag inte ens sett ett ända avsnitt av, jo början av första och det andra inget mer, hahah!
Juste mamma,vilda och jag var på A6 innan och jag fick med mig världens snyggaste träningsbag! längtat efter att hitta den bästa storleken,färgen :) så nu hittade jag en på rean tillochmed. kap, det gjorde jag där, (jag visar den imorgon då)

Ska fixa gymkort för något halvår, när semestern är slut och när jag inte kan springa ute i naturen längre.
ska träna som fan.
Ha en bra kväll , pussar! ♥

jag till vänster och sophia till höger i Marocko, när vi var små! ganska så små hahha!



bli inte arg nu fia! ;) hahahahhahah :D så snygga

Kommentarer
Postat av: fiiiia

fan va sexiga vi är,tur att det var ett jävla bra tag sen,hahah! man har ju förändrats en hel del så att säga! haha

2011-07-15 @ 02:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0