Hemma från camping semestern!

hej hemskt så mycket hej!! :D
är äntligen hemma nu från semestern, har varit i halmstad, ängelholm och även hunnit besöka ullared två gånger, haha var där igår och orkade knappt gå därinne, men jag köpte ett par byxor :)
annars har vädret varit det sämsta på länge, på över en vecka har vi haft fint väder i två dagar varav en dag var soligt men blåsigt så när man satt på stranden frös man ihjäl, haha !
men första dagen vi hade soligt var vi nere på stranden i Ängelholm var så skönt :) solade hela dagen. skönt :)
I onsdags fyllde jag år, så min födelsedag fick firas i Ängelholm på stranden, mysigt fick armband som min syster gjort till mig, en berlock till mitt halsband som är gjort av thomas någon, ett påslakan till sängen med rosor på, sen ska jag få välja ut en digitalkamera :D sen fick jag två böcker!

Har börjat läsa Twilight böckerna, att jag inte har läst dom innan. de är så otroligt bra! lånade den första på bibblan innan vi åkte på semestern, den var så bra så jag inte kunde sluta läsa så den tog slut fort, när vi var på Väla - ett stort shopping centrum köpte jag den andra boken och har nu läst ut den och sen fick jag den 3e och den 4e boken av mamma,pappa och min syster :) så nu har jag så jag kan läsa, hahha :)
sen var vi på massor av loppisar så jag har ytterligare tre böcker jag köpte därifrån, en av dom är linas kvällsbok som jag har läst lite innan men aldrig hann läsa klart ;)
sen fick jag en bok och godis av några vi känner som var i Ängelholm ¨på min födelsedag, boken heter lilla stjärna.

Nu ska jag läsa bloggar för det var så otroligt längesedan jag gjorde det, senaste uppdateringen jag gjorde i bloggen var när jag var i halmstad.

Juste har köpt världensfinaste pippi tröja -- rosa. visar senare :)
ha en bra fredag, pussar ♥




Kommentarer
Postat av: johanna

sv ; allt är fint ! själv då ? :)

2011-07-29 @ 21:25:59
URL: http://johannawickmaan.blogg.se/
Postat av: danten89

Det är grymt bra =)

Själv då? :D

2011-07-29 @ 21:42:34
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: johanna

hsv ; härligt härligt !

2011-07-29 @ 22:15:18
URL: http://johannawickmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0