onsdag 22a Juni 2011

hallihallo!
sitter just nu på jobbet har duchat före alla pappas jobbarkompisar så jag satte mig vid datorn och slappar lite nu tills klockan blir fyra (: sen kommer mamma och hämtar upp oss sen blir det hemåt. dagen har gått så himla fort idag faktiskt tur det för jag var så trött imorse hahah! ;)

Kollade nyss upp telefonnummer till frissan så ska gå och klippa mig om en vecka mer än behövligt om man säger så, jag vet inte hur länge sedan det var jag klippte mig alltså! ^^ men nu såå :) det är så himla slitet kommer la få klippa av mig hela håret vem vet jag kanske kommer hem med snaggat?
yes box så ser det ut nu iallafall, vet inte vad jag ska skriva mer. ska gå in på bloglovin och läsa lite bloggar :)
följ gärna mig med på denna sidan: http://www.bloglovin.com/blog/1306465/thiildasvensson#

men alla får ha en dunder bra eftermiddag/kväll  ♥ pussar till er alla!



haha, ni får en super snygg bild på mig och alle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0