Tisdag 28e Juni 2011

Hejsan!
har jobbat i värmen heeela dagen! jobbigt var det, har bränt mig som vanligt på axlarna annars har solen bara gjort mig brunare :) härligt !
när jag kom hem så tog jag det lugnt sen åkte jag och pappa upp till hans faster, så klippte jag gräset (:
nu är jag hemma och har tittat på gamla big brother avsnitt, har laddat ner alla avsnitt så molly och jag ska titta från första till sista nu :D bästa avsnitten ever!!
aja, nu ska jag titta på massor av bloggar, har 233 stycken olästa blogginlägg ;)
vi hörs, ha en bra kväll ♥



så hemskt bra låt!

Kommentarer
Postat av: Molly

Det är jag som har laddat ner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-29 @ 11:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0