23e Mars 2011

Godmorgon!
just nu älskar jag bara vädret. det blåser bara lite smått och sen är såklart solen här :) så skönt !
Var ute och sprang inna, var tvungen att gå lite med bara för att jag håller på att dö snart, jag vill inte ha ont längre!! jävla skit alltså. man kan inte ens springa 5 km innan man får ont.. :( jag hatar verkligen detta. imorgon ska jag till läkaren och se vad dom har att säga. men det lär ju inte hjälpa iallafall. men man kan ju alltid hopppas !

Back to the good! idag är det bio, never say never premiären :D niice!
nu ska jag titta på ett gammalt avsnitt av desperate, sen blir det ytterligare ett avsnitt som går på tvn :)
ha en bra onsdag ♥



ska nog läsa lite idag, med. det får bli denna braiga bok ;)
Btw: jag har fått ganska många frågor till frågestunden jag har. så avslutar nog den ikväll eller imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, joorå det är bra :) Vad gör du idag då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-23 @ 13:20:18
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: inte så mycket faktiskt :)

har du varit utomlands någon gång?

och isf vart? om inte, vart vill du åka?? :D

2011-03-23 @ 14:36:01
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0