3e Maj 2011

Godmorgon!
sitter i skolan och har svenska! gör inte alls mycket, alle och jag satt i grupprummet innan och lyssnade på big brother låten! hahaha så bra är den ;D nu har hon gått iväg, men kommer tillbaka snart så jag gör inte alls mycket ska kanske läsa lite, kanske svara på alla kommentarer, ? ja jag får hitta på något!
kanske se om jag fått några nya mejl från dejting sajten jag blev medlem på, = endast för att samla poäng på en annan sida :) haha! tro det eller ej, jag har fått över sextio mejl!! omg.. hahaha ;) orka deeet..
men okej, nu ska jag fortsätta lyssna på bb eller så blir det lite eminem nuuu! :D
vi hörs senare, ha en bra tisdag! ♥



en bild från google

Kommentarer
Postat av: danten89

Ska snart äta lunch =)

Vad gör du idag? ;)

2011-05-03 @ 12:08:40
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0