JAG DÖÖÖÖÖÖÖR SÅ ROLIGT VI HAR HAFT DET!



haha, jag skulle ut och gå och sen frågade jag emma om hon ville följa med och då sa hon att hon skulle cykla, när vi sen var påväg hem efter ett tag så skulle jag skjutsa henne när hon ska hoppa på senare så ramlar jag nästan och när vi reser oss upp så är däcket helt böjt!!!! omg..
det var så jävla kul alltså! jag har dött av skratt, sen när jag skulle berätta det för mamma nyss jag kunde inte ens berätta det för jag grät så mycket!! hahah :D kul iallafall men stackars lilla cykel ;(
HHHHAHA!
aja, har iallafall varit ute och gått ska snart titta på desperate housewives och sen big brother :D
vi hörs imorgon! ha en bra kväll ♥

Kommentarer
Postat av: danten89

Varför aldrig kyckling mera då?=)

2011-05-17 @ 21:37:10
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Varför det? ;)



Jo det är bra :)

Själv?

2011-05-18 @ 12:11:43
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0