Måndag 30e Maj 2011

Hejsan!
skrev ett långt inlägg om min dag och sånt men jag råkade såklart ta bort det! så skriver detta för andra gången nu! ;S;:S;S;S lagom sur -.-
Iallfall har varit i skolan hela dagen idag i köket då, så det är därför jag inte har uppdaterat. Vi lagade tre rätters, det blev riktigt lyckat tycker jag ;)
Till förrätt blev det lax nånting med en salladsbädd och bröd jag och Jennifer gjorde brödet! det blev det godaste på förrätten, laxen var inte god.. Till varmrätt var det fläskfilé med stekt potatis med lök,champinjoner och massa annat! och så fick man en jätte god sjy till det. Efterrätten var vitchokladmousse med frukt&bär och något kex ;)  det var skit gott! så det var verkligen lyckat!
Molly gjorde GI mat innan! så jag har ätit det, just nu sitter jag i sängen, kom nyss in har varit ute och haft vattenkrig med vilda! hahaha, hon är ganska blöt nu om man säger så, okej jag är också blöt i håret och på mina kläder, men inte så mycket som vilda! jag vann iallafall :D :D hahaha!

Ska ta bussen till träningen om någon timma ungefär senså blir det bigggggebiggggebigggebiggggebrother!!
så jävla bra att Peter inte åkte ut!!! hoppas Simon åker nu då så Sara, Peter och Martin är i finalen! :D
men nu ska jag fixa lite stuffs sen hörs vi imorgon eller senare!
ha en bra kväll ♥ puss på er!



hah, en ful bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0