TAGGAD SOM FAN!!!

Är taggad som fan till träningen nu!! :D vi ska träffas på sanda sen blir det att ut och springa och sen blir det inne träning med! får se om mina ben pallar med detta.. vi hoppas på det bästa :D
JAG ÄR KUNG KUNG I BAREN! haha sitter och lyssnar på denna! ;)
men nu ska jag packa ner mina skor sen drar jag!
juste,. det regnar?! så tråkigt -.- sluta regna nu! vi kommer säkert inte springa nu för det, jävla väder typiskt..
hahaha aja men vi hörs när jag kommer hem eller imorgon!
ha en  bra kväll, pussar ♥



bild från google


Kommentarer
Postat av: danten89

Tränar du basket alltså? =)

Tänker på bilden^^

Men visst är det mys^^

2011-05-05 @ 18:14:49
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0