Tisdag 24e Maj 2011

hejsan!
sov lite för länge idag så jag fick lite brottom emma kom också försent så vi fick springa/gå fort till bussen! det ös regnade verkligen också när vi gick. åååhh så kul -.-
Kom till skolan och gjorde matte nationella.. det gick väl sådär, hhaaha ;) somnade gjorde jag meed ;D
nu har jag precis ätit eller äter. så detta inlägget har tagit långt tid att skriva för jag skriver med en hand och äter med den andra och sen tittar jag på tv med, så det går inte så fort ^^
ska se vad jag ska hitta på senare, träning tror jag iallafall, om det blir så !
men ska ladda ner någon film och titta på den sen kanske :)
vi hörs senare, ha en bra dag ♥

Joel Kinnaman :D

kollade på Snabba Cash innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0