2011-11-29

Hejsan!
förlåt har inte hunnit blogga idag.. men men, sådant är livet! jag ska ta igen det snart efter några jobbiga veckor här nu..
Idag var jag på praktiken sen kom alexandra och emma, vi åkte in till stan och jag shoppade lite! :)
suuuper nöjd,men mindre nöjd med att jag inte hittade en enda bh eller en nyårsklänning, eller liknande.. som det var jag letade efter!! ska kolla mer i helgen tror jag (;
nu satte jag mig precis vid datorn, har duschat precis sitter med blött hår, ska torka det sen ska jag borsta det, sen läsa Syskonkärlek, boken som jag köpte idag! så himla otroligt bra är den!! är det någon mer som har läst den?! jag har läst den kanske 7 gånger och jag får inte nog av den och det var ta 2 pocketböcker så fick jag dom för 99 kronor så varför inte? sen köpte jag även den första twilight boken, som jag ännu inte hade! men nu är min samling komplettt och alla mina fina böcker står så fint i hyllan såå :) hihi!
nae, nu hinner jag inte skriva mer känner jag! vi hörs imorgon :)
efter praktiken och gymmet :D
godnatt och sovgott, pussar ♥

Kommentarer
Postat av: danten89

Det är super =)

Själv?

Kram

2011-11-30 @ 17:38:08
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0