BREAKING DAWN

Hej på er alla filurer!
tråkigt att gå upp tidigt idag.. men men, vaknade till liv och fort för jag ville ju inte missa denna underbara dagen!!
idag är det ju premiären av Breaking Dawn!!! wiiiihhhhooooo vad kuuul, den kommer vara så jävla bra :) ♥
Nu ska jag byta om sen möta alle balle min kalle och sen lämna in våra mobiler, haha, bådas är trasiga ;P
sen ska vi gå på A6 sen åker vi te maxxxxx sen blir det bio! :D
Vi hörs imorgon, ska nog sova direkt efter bion, blir ju sent för mig eftersom jag ska upp 03.30 :( liiiipar.
Det som gör filmerna bättre är ju att denna snyggingen är med! ♥

Kommentarer
Postat av: danten89

Grymt bra =)

Vad gör du?



kram

2011-11-17 @ 13:06:07
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0