Godnatt

Hej på er alla!
jag fixar till kommentarerna imorgon då jag har ork och tid! ^^ hehe..

Idag som sagt var vi med hotell gruppen och städade på Stora hotellet, åt hotellfrukost och lunch där och städade massa hotellrum! det var sjukt kul faktiskt (:
Ikväll har jag varit med mamma och vi tänkte ta passet body combat (eller hur det stavas,heter) ;P
men det var inställt när vi kom dit så då blev det Box - passet istället :) det var jätte kul! men jobbigt.. haha :))
det var värt att prova på !
Nu ligger jag i sängen och har precis tittat på två avsnitt av Oskyldigt dömd med syrran ;)
jag ska gå ner och borsta tänderna nu och sen sooova (:
Imorgon blir det antingen träning innan skolan eller efter.. men det lutar mer åt efter skolan för jag hade behövt en sovmorgon känner jag. men det hade varit skönt att träna när det inte var så mycket folk! ;)
aja, vi får se. ha en bra kväll godnatt och sovsågott pussar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0