Tisdag 1a November 2011

Hejsan!
har helt glömt bort bloggen idag. men har iallafall varit med sophia på gymmet och sen har jag lagat mat till vilda och mig, och sen tittade vi lite på tv. somnade för ett tag sedan, men vaknade nyss! haha :)
jag är trött och jag har träningsvärk! ;) haha, så det var skönt att sova lite ^^
Juste, igår köpte jag träningskort på friskis igen! så nu ska jag träna 6 månader framåt!! :D gööttttt
men nu ska jag plocka undan lite, och sen ska jag ut och gå en sväng om mina ben orkar.. hehe !
idag är det ju inget desperate, tråkigt -.- så får kolla på något annat :) hihi! hoppas på att sex and the city blir klart snart :) för jag har bara några avsnitt kvar av första säsongen!
ha en bra eftermiddag, pussar ♥

Kommentarer
Postat av: danten89

Jo det är bra =)

Vad gör du?

kram

2011-11-01 @ 16:19:13
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Louise

okej jag kollar på PLL :)

2011-11-01 @ 16:30:44
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0